VvE de Kriemelkuil

Zolang als het park in de huidige vorm bestaat, zolang is er ook al de Vereniging van Eigenaars (VvE). Iedere eigenaar is vanaf het moment dat de eigendomsakte passeerde bij de notaris, automatisch lid van de VvE. De Kriemelkuil telt dus 42 leden.

Voor een beschrijving over het hoe en waarom van een VvE, zie bijvoorbeeld Wikipedia of de Vereniging Eigen Huis.

De vereniging heeft als belangrijkste doel: “Het bevorderen van de belangen van haar leden met betrekking tot het bungalowpark”. De vereniging tracht dit te doen door:

• Het beheren, onderhouden en vernieuwen van alle gemeenschappelijke voorzieningen en eigendommen (de mandeligheid)
  • Het vaststellen van regels omtrent het gebruik van het bungalowpark

Deze website is er primair voor de leden van de VVE. Het is het elektronische platform waarop alle nuttige en noodzakelijke informatie voor de eigenaren centraal is terug te vinden. De website wordt beheerd door het bestuur van de VVE. Via email te benaderen: vvedekriemelkuil@gmail.com